header-kz

Мақалалар

23Октябрь

Итоги областной Юниорской олимпиады по биологии среди 5-8 классов.

5-8 сыныптар арасындағы биологиядан облыстық жасөспірімдер олимпиадасының қорытындысы.

5-8 сыныптар арасындағы биологиядан облыстық жасөспірімдер олимпиадасының қорытындысы.

2020 жылдың 22 қазанында биологиядан облыстық юниорлық олимпиадасы өтті. Барлығы облыстың 16 өңірінен 67 оқушы қатысты. 25 қатысушы жүлдегер атанды: 1 орын - 4 оқушы; 2 орын - 8 оқушы; 3 орын - 13 оқушы. Бұл олимпиадаға Ережеге сәйкес төрт қатысушыдан тұратын Димитров ат № 1 орта мектеп оқушыларының командасы қатысты.:

- Гунько Анна, 5 сынып, мұғалімі Першукова Ксения Сергеевна;

- Каюмова Виктория, 6 сынып, мұғалімі Першукова Ксения Сергеевна;

- Безбабная Анастасия, 7 сынып, мұғалімі Аманова Сандугаш Игликовна;

- Дудко Валерия, 8 сынып, мұғалімі Аманова Сандугаш Игликовна.

Біздің команда үші екінші орынды жеңіп алды. Үшінші дәрежелі дипломдармен Каюмова Виктория және Дудко Валерия марапатталды. Біздің жүлдегерлерімізді құттықтаймыз! Жарайсыңдар! Барлық қатысушылар сертификаттар алды.

WhatsApp Image 2020-10-23 at 17.16.05WhatsApp Image 2020-10-23 at 17.16.05 1WhatsApp Image 2020-10-23 at 17.16.05 2WhatsApp Image 2020-10-23 at 17.16.05 3

 

21Октябрь

«Безопасный школьный автобус»

«Қауіпсіз мектеп автобусы»

«Қауіпсіз мектеп автобусы»

2020 жылдың 21 қазанында "Қауіпсіз мектеп автобусы" республикалық акциясы аясында "Қауіпсіз мектеп автобусы"рейдтері өткізілді.

Акцияның мақсаты: оқушыларды оқу орындарына тасымалдауды ұйымдастыру кезінде жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету, балаларды мектеп автобустарымен тасымалдауды жүзеге асыру кезінде жол-көлік оқиғаларының алдын алу.

Акция аясында келесі жұмыстар жүргізілді:

- автокөлікке қойылатын техникалық талаптарға сәйкестігін тексеру.

- мектепке кірме жолдардың қауіпсіздігін ұйымдастыру.

- балаларды тасымалдайтын көлік құралында (автобуста) арнайы жарық (жарқылдауық маяктарды) және дыбыс сигналдарын тексеру;

- мектепке кіреберіс жолдарға, жаяу жүргіншілер өткелдеріне қолданыстағы бейнебақылау камераларының болуы;

- жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету және жол қозғалысы ережелерін бұзуға жол бермеу тақырыбында мектеп автобустарының жүргізушілерімен нұсқаулық өткізу;

- оқушылармен ЖҚЕ сақтау бойынша сынып сағаттары және әңгімелер өткізілді;

- бастауыш сынып оқушыларына Жол қозғалысы ережелері бойынша мультфильм көрсету және суреттер байқауы ұйымдастырылды;

- оқушылар арасында парақшалар таратылды.

7Ria8hLhLnMIMG 20201021 114752IMG 20201021 140306 resized 20201021 030504606IMG 20201021 140351 resized 20201021 030507998

 

13Октябрь

13

Scratch ортасында электрондық ойындар құру арқылы оқушылардың білімін, іскерлігін, дағдыларын қалыптастыру мақсатында "Қостанай Дарыны " РҒПО" КММ хаты негізінде.

Федоров ауданы әкімдігінің білім бөлімі "ММ" электрондық ойын" конкурсын өткізеді»

Байқау 2 кезеңде өткізіледі:

1 кезең – аудандық-2020 жылғы 14 қазан

2 кезең – облыстық – 2020 жылғы 19-23 қазан

Байқауға қатысуға 8-11 сынып оқушылары шақырылады.

 

09Октябрь

"Құтқарушы күні»

19 қазанда Қазақстанда Құтқарушылар күні атап өтіледі. Федоров ауданының төтенше жағдайлар бөлімі Құтқарушы күнінің 25-жылдығына орай "Егер мен құтқарушы болсам..." тақырыбында үздік эссеге аудандық конкурс өткізді, онда Ленин ОМ оқушысы Гарькавченко Егор 1 орынды, Пешков ОМ оқушысы Шкабарды Виктория 2 орынды иеленді.

Аудандық "Мен болашақ құтқарушымын" суреттер байқауында Димитров атындағы № 1 ОМ оқушылары 1 орын – Лымарь Нелли, 2 орын – Куцепалов Андрей алды. Жеңімпаздарды құттықтаймыз!

09Октябрь

8

2020 жылдың 8 қазанында Қостанай облысының діни мәселелерді зерттеу орталығы Костряков орта мектебі базасында "дін туралы барлығы" зияткерлік ойыны өткізілді, конкурсқа аудан мектептерінен 4 команда қатысты. Іс-шара қорытындысы бойынша Костряков және Новошумный орта мектептерінің қатысушылары 3 орынды бөлісті, 2 орынды Ленин орта мектебі иеленді және осы іс-шараның жеңімпазы Кеңарал орта мектебінің командасы болды. Барлық жеңімпаздар мен жүлдегерлер грамоталармен және бағалы сыйлықтармен марапатталды.

IMG 20201009 093811

09Октябрь

Будьте внимательно!

Мұқият болыңыз!

Ауа температурасының нөлден төмен белгіге дейін төмендеуіне байланысты және күзгі кезеңде су айдындарында адамдардың (балалардың) қаза табуы мен жарақаттануына (жұқа мұз) жол бермеу мақсатында мұқият болыңыз және сақ болыңыз!

20201008 10394820201008 10400820201008 10402120201008 10403020201008 104048

08Октябрь

Особенности преподавания учебных предметов «История Казахстана», «Всемирная история» и «Религиоведение» в 2020-2021 учебном году.

2020-2021 оқу жылында "Қазақстан тарихы"," Дүниежүзі тарихы "және" Дінтану " оқу пәндерін оқытудың ерекшеліктері.

2020-2021 оқу жылында "Қазақстан тарихы"," Дүниежүзі тарихы "және" Дінтану " оқу пәндерін оқытудың ерекшеліктері.

Орта білім беру ұйымдарында Тарихты оқыту:

- білім алушылардың бойында ғасырлар бойы қалыптасқан тарихи сананы, толеранттылықты, өз елінің және басқа елдердің тарихы мен мәдениетіне, адами, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға деген құрметті тәрбиелеу, ойлау дағдыларын, коммуникативтік және зерттеу дағдыларын дамыту;

- білім алушыларды отандық және әлемдік мәдениет жетістіктеріне баулу, қазақ халқының мәдени-тарихи мұрасының өзіндік құндылығы мен бірегейлігін сезіну, мәдени әртүрлілікті бағалай білуді қалыптастыру.

Оқыту бұрынғы типтік жоспарлар мен бағдарламалар бойынша жүзеге асырылады.

"Қазақстан тарихы", "Дүниежүзі тарихы" пәндері бойынша оқу бағдарламаларының мазмұны хронологиялық жүйелілік кезеңдері бойынша (ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейін) ұсынылған және "әлеуметтік қатынастарды дамыту", "мәдениетті дамыту", "саяси жүйелерді дамыту", "экономиканы дамыту"бөлімдерін қамтиды. Тарихи пәндер мазмұнының көлемі тақырыптық бөлімдерді біріктіру (ірілендіру) арқылы оңтайландырылған, оқу материалдарының қайталануын болдырмауға, сондай-ақ Қазақстан тарихын әлемдік тарихи процестер контексінде қарауға мүмкіндік беретін тарихи пәндер арасындағы тығыз пәнаралық байланыс жүзеге асырылады, тарихи ойлау дағдыларын дамыту (тарихи процестер мен құбылыстарды зерттеу, талдау, түсіну және түсіндіру) бағытына баса назар аударылған, оқушыларда тарихи сананы қалыптастыруға ықпал ететін материалды зерделеуге баса назар аударылған., ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар.

Белгілі бір тарихи тұжырымдамаларға оқытуды құру студенттерде нақты оқу материалы негізінде тарихи ойлау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Бұл тәсіл зерттеуге негізделген оқытуды қамтиды.

Сондықтан "Қазақстан тарихы" пәні бойынша әр тақырыптан кейін зерттеу сұрақтары қарастырылған. "Дүниежүзі тарихы" пәні бойынша тақырыптар ұзақ мерзімді жоспарларда проблемалық мәселелер түрінде ұйымдастырылған, бұл сабақтың басында оқушылардың ойлау қызметін жандандыруға мүмкіндік береді, сондай-ақ оқушылардың сыни ойлауын, проблемалық мәселелерді қою дағдыларын және дербес талдауды дамытуға ықпал етеді.

Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде пәндер мазмұнының жаңа құрылымы (сыныптар бойынша бөлу) ұсынылады

"Қазақстан тарихы "және"Дүниежүзі тарихы»:

1) 5 - сынып - ежелгі дәуір (2 млн. жыл бұрын-V ғ.);

2) 6 - сынып-Орта ғасырлар дәуірі (V-XVII ғғ.);

3) 7 - сынып - жаңа уақыт (XVIII-XIX ғғ.);

4) 8 - сынып-жаңа заман (XX ғасырдың I-ші жартысы);

5) 9 - сынып-қазіргі заман (XX ғасырдың II - жартысы-XXI ғасыр).

Жаңартылған бағдарламаға сәйкес 5-сыныпта 2017-2018 оқу жылынан бастап

орыс тарихының барлық курсының қысқаша шолуы зерттелмейді. Бұл бастауыш мектептің (1-4 сыныптар) "дүниетану" пәні бойынша жаңартылған бағдарламада бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі Қазақстан тарихындағы негізгі (маңызды) оқиғаларды зерделеуге баса назар аударылғандығымен байланысты.

Сондықтан жаңартылған бағдарлама бойынша 5-сыныпта отандық тарихтың бүкіл курсы емес, тек Қазақстанның ежелгі тарихы (дүниежүзілік тарихпен бір мезгілде) оқытылады. Осылайша, Қазақстан тарихы мен дүниежүзі тарихының жүйелі курстарын зерттеу 5-сыныптан басталады.

2020-2021 оқу жылында "Қазақстан тарихы", "Дүниежүзі тарихы" оқу пәндері мазмұнының хронологиялық кезеңділігін сақтау және сабақтастығын сақтау мақсатында 5-9 сыныптар арасында: 8-сыныпта жаңартылған мазмұн бойынша 8-сыныптың оқу бағдарламасы енгізілуде (қазіргі уақыт: XX ғасырдың I-жартысы);

9-сыныпта 8-9-сыныптардың (қазіргі уақыт) мазмұнына кіретін жаңартылған мазмұн бойынша 9-сыныптың өтпелі оқу бағдарламасы енгізілуде.

Негізгі орта білім берудің 5,6,7 сыныптарында "Қазақстан тарихы" пәнінің мазмұнына "Өлкетану"курсының материалдары кіріктірілген.

29Сентябрь

Департамент Агенства Республики Казахстан по противодействию коррупции

Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс - қимыл агенттігінің Қостанай облысы бойынша департаментінің (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) "Парасаттылық сағаты" жалпы республикалық онлайн акциясын өткізеді

         Акция аясында 29 қыркүйек күні сағат 11.00-де сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет сайтында орналастырылған парасаттылық бейне-сабақтарын көруін қамтамасыз ету қажет (қатысу үшін сілтемелер (https://www.youtube.com/watch?v=ypEkFGXK3fw&feature=youtu.be

,https://www.youtube.com/watch?v=B1Ut1GzT00E&list=PLvN9UMfEpeunSj5iXGTaI9CFjkGNXE2UN&index=4).

       

       

24Сентябрь

Об условиях аттестации педагогических работников и приравненных к ним лиц.

Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттау шарттары туралы.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы №83 бұйрығына (2020 жылғы 14 мамырдағы № 202 өзгерістер мен толықтырулармен) сәйкес 2020 жылдың 23 мамырынан бастап ҰБТ педагогтердің өтініштерін қабылдау басталды)
Педагогтарға біліктілік санаттарын беру "Педагогтарға біліктілік санаттарын беру (растау) қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 11 мамырдағы №192 бұйрығына сәйкес жүргізіледі.
ҰБТ мектепке дейінгі, жалпы орта, қосымша, мамандандырылған, арнайы, техникалық және кәсіптік,орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері, сондай-ақ әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері қатыса алады.
Карантиндік шараларға байланысты мұғалімдерге арналған ҰБТ уақытша жеткізілді. Бірақ 2020 жылдың 14 қыркүйегінен бастап 29 қыркүйегіне дейін жалпы білім беретін мектептердің педагогтары үшін ҰБТ қайта жаңартылды, кейін мектепке дейінгі білім беру, қосымша білім беру, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарының педагогтері және білім беру ұйымдарының басшылары үшін жалғастырылатын болады.

24Сентябрь

24

Федоров ауданының білім беру ұйымдарында 22-қыркүйек Тілдер мерекесіне орай «Песни моего народа» Ана тілде ән орындау мерекелік іс-шарасы өтті. Бұл іс-шараға 570 оқушы мен оқытушылар қатысты.

24Сентябрь

№2 орта мектебі

Федоров ауданы әкімдігінің білім бөлімінің «№2 орта мектебі» КММ штаттық режимде оқытуды ұйымдастырып жатыр.
Мектептегі сабақтар барлық санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды сақтай отырып жүргізіледі. Күн сайын мектепке кіре берісте оқушылар мен оқу орнының ұжымы үшін байланыссыз термометрмен таңертеңгі термометр - сүзгі, қолды антисептикпен өңдеу, аяқ киімді дезинфекциялау жүргізіледі. Алынған барлық ақпараттар оқушыларға және мектеп ұжымына арналған есепке алу журналына тіркеліп отырады. Оқушыларды мектеп медбикесі және кезекші мұғалім қарсы алады. Мектеп аумағында кіру тобының алдында және ғимараттың әр қабатында оқушылар жүріп-тұрғанда қашықтықты қамтамасыз ету үшін белгілер орнатылған. Арнайы кестеге сәйкес барлық оқу кабинеттері дезинфекцияланады (ылғалды жинау, желдету, кварцтау).
Мектеп әкімшілігі сабақ кестесін жылжымалы әдіспен құрастырды. Яғни, әр сыныптың қоңырау кестесі әртүрлі. Мектептің кабинеттік жүйесі қазіргі жағдайда тоқтатылып, әр сынып бекітілген кабинеттерінде білім алады.
Мектепте жасалған барлық жағдайлар, бірінші кезекте, балалардың денсаулығын сақтауға, барлық оқушылар үшін білім беру процесінің қол жетімділігін қамтамасыз етуге бағытталған.

IMG 20200922 080819IMG 20200922 080809IMG-20200904-WA0381IMG 20200922 083037

23Сентябрь

23

18 және 22 қыркүйекте Қоржынкөл мен Баннов орта мектептері аясында "Өмір-бұл құндылық" және "Баккыты отбасы" әлеуметтік жобаларын іске асыру шеңберінде облыстың жетекші психологтары Зуев Игорь Александровичпен және Бекенов Марат Ахметкалиұлымен кездесу өтті. Ата-аналар мен балалар үшін 5 жеке кеңес берілді, педагогтар үшін тренинг өткізілді. Ашуды басу, отбасындағы тұрмыстық зорлық-зомбылықты болдырмау, баланы тәрбиелеу үшін отбасында жайлы психологиялық жағдай жасау мәселелері қарастырылды. Педагогтарға кәсіби біліктілікке қатысты ұсыныстар берілді. Жалпы бұл жұмыспен 52 мұғалім мен ата-ана қамтылды.

6G4wAsc8Jzc26E4bzES8UohKOwbZjOfo0reRKcf9uxOQ

23Сентябрь

Особенности преподавания предметов естественнонаучного цикла.

Жаратылыстану-ғылыми цикл пәндерін оқытудың ерекшеліктері.

2020-2021 оқу жылында пандемия жағдайында оқушыларды оқыту қашықтықтан жүзеге асырылады. Педагогтерге өз бетінше дағдыларды дамытуға, ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеуге; оқушылардың шығармашылық жұмысына (оқу жобалары, жеке және топтық шығармашылық жұмыстар) көбірек көңіл бөлу қажет. Биыл 11 сынып оқушылары жаңартылған білім беру мазмұнына көшеді, орта білім беру жүйесінің мазмұнын жаңартуға көшу аяқталады.
"Жаратылыстану" білім беру саласы шеңберінде: "Жаратылыстану" - 5,6 сыныптар; "География" - 7-11 сыныптар; "Биология" - 7-11 сыныптар; "Химия" - 7-11 сыныптар сияқты оқу пәндері оқытылады; сондай-ақ бұл салаға "Физика"да жатады.
Жаратылыстану білімі студенттерде табиғи құбылыстар мен заңдылықтар туралы түсінік қалыптастырады, табиғатты танудың ғылыми әдістерін ашады. Ол адамға табиғаттың бір бөлігі ретінде табиғат әлемін ғана емес, сонымен бірге осы өзгеретін әлемдегі орнын да түсінуге мүмкіндік береді, тұлғаның дүниетанымдық, мәдени және практикалық бағдарланған сипаттамаларын қалыптастыруға, құндылық жеке қасиеттер жүйесін қалыптастыруға бағытталған. "Жаратылыстану" пәні, пропедевтикалық және интеграцияланған география, биология, физика және химия курсын география пәнінің мұғалімі де, биология немесе физика немесе химия пәнінің мұғалімі де жүргізе алады. Сабақ барысында зерттеу, ойлау, сөйлеу және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға ерекше назар аудару керек, мысалы, байқау, ғылыми зерттеуді жоспарлау, деректерді алу және ұсыну, нәтижелерді түсіндіру, сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу. Жаратылыстану сабақтарында аймақтық компоненттің материалдарын қолдануға ерекше назар аудару керек. Карантиндік іс-шаралар жағдайында осы білім беру саласының пәндері бойынша 1 БЖБ және 1 БЖБ жүргізіледі. "География" оқу пәнінің 7 сыныпқа арналған "физикалық география" бөліміне өлкетану бойынша екі тақырып енгізілді: "туған өлкенің флорасы мен фаунасы" және "Менің өлкемнің визит карточкасы: өлкетану деректер базасын әзірлеу". Осы тақырыптарды зерделеу кезінде өсімдіктер мен жануарлардың қай аймаққа тән екенін зерттеу үшін ұжымдық жұмысты ұйымдастыру, оларды қорғау шараларын ұйымдастыру, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, аймақтың мәліметтер базасын құру ұсынылады.
"Биология" оқу пәні жаратылыстану-ғылыми білім берудің құрамдас бөлігі ретінде оқушылардың қоршаған әлемнің әртүрлілігі мен эволюциясы туралы, тірі организмдердің даму заңдылықтары мен заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастырады, сонымен қатар табиғат әлемінің таңғажайып құбылыстарын зерттеуге және зерттеуге мүмкіндік береді.
7-9 сыныптардың оқу бағдарламаларында қарастырылған зертханалық жұмыстар мен модельдеу міндетті түрде жүргізілуі керек, өйткені бұл қызмет студенттердің іздеу қабілетін арттыруға көмектеседі. Модельдеу тоқсанның басында жүзеге асырылады, өйткені ол оқушының тәуелсіз ғылыми-зерттеу жұмысына бағытталған, оны орындау үшін нақты уақыт анықталады. Көрсету жұмыстарынан басқа барлық жұмыстар бағаланады. Демонстрациялық жұмысты орындау үшін мұғалім кез-келген ақпарат көзін қолдана алады. Жоғары буында негізгі бөлімдер жылдан жылға қайталанатынына, бірақ әрбір бөлім бойынша оқыту мақсаттары білім алушылардың жас ерекшеліктерін және олардың қол жеткізген білім деңгейін ескере отырып күрделенетініне назар аудару қажет.
Химияны сәтті зерттеу үшін практикалық және зияткерлік дағдылар маңызды. Химияны оқыту процесінде дамыған функционалды әмбебап қабілеттер басқа жаратылыстану пәндерінің дағдыларын ескере отырып жалпылануы керек. Тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруда практикалық, зертханалық жұмыстар мен демонстрациялар ерекше рөл атқарады.
Қашықтықтан оқытудың қиындықтары мен проблемаларына қарамастан, оқытудың үздіксіздігін қамтамасыз ету және білім беру мазмұнының тұтастығын сақтау қажет.

23Сентябрь

3 место в областном конкурсе «Лучшее школьное научное общество учащихся».

"Оқушылардың үздік мектеп ғылыми қоғамы". облыстық байқауда 3 орын

2020 жылдың 22 қыркүйегінде "Оқушылардың үзздік мектеп ғылыми қоғамы" облыстық байқауының 2 туры өтті. Пандемия жағдайында "ОҒҚ бейнесі: болашақтың болашағы" атты 2-тур қашықтықтан форматта өткізілді. Іріктеу турына сәйкес байқаудың екінші кезеңіне облысымыздың қалалары мен аудандарындағы 10 мектеп ғылыми қоғамы қатысты.
Біздің ауданнан Федоров ауданы әкімдігінің білім бөлімінің "М.Мәметова ат № 4 орта мектебі" КММ СухмановскаяЛариса Михайловнаның басшылығымен "Олимп" ғылыми қоғамы қатысты.
"Олимп" ғылыми қоғамының 10 мүшесі "Ғылыми жұмысты жазудағы мақсаттар мен міндеттерді анықтау" атты шеберлік-сыныбын ұсынды:
- Доброжан Нина,
- Зайтинова Мадина,
- Гатаулина Арина,
- Накиева Дана,
- Тимченко Дарья,
- Толыбай Анар,
- Ярошевич Никита,
- Стелваг Данил,
- Бегов Руслан,
- Исабаева Дарина.
Ғылыми қоғам қатысушылары байқау ережесінің барлық талаптарын сақтай отырып, жоғарыда көрсетілген тақырып бойынша отырыстардың бірін өткізуді көрнекі түрде ұсынды.
Байқау қорытындысы бойынша қазылар алқасы 6 жүлделі орынды анықтады:
1 орын-1;
2 орын-2;
3 орын-3, сондай-ақ конкурсқа қатысқаны үшін грамоталар.
Біздің команда 3 орынға ие болды! "Олимп" ғылыми қоғамын байқаудағы жеңісімен құттықтаймыз!!!

ncfFXTcxo5g

23Сентябрь

Об условиях аттестации педагогических работников и приравненных к ним лиц.

Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттау шарттары туралы.

С 23 мая 2020 года начался прием заявлений педагогов на НКТ в соответствии с приказом Министерства образования и науки Республики Казахстан от 27 января 2016 года №83 (с изменениями и дополнениями от 14 мая 2020 года № 202)
Присвоение квалификационных категорий педагогам производится в соответсвии с приказом Министерства образования и науки Республики Казахстан «Об утверждении правил присвоения (подтвердения) квалификационных категорий педагогам» от 11 мая 2020 года №192.
В НКТ могут принять участие педагоги организаций дошкольного, общего среднего, дополнительного, специализированного, специального, техническогои профессионального,послесреднего образования, а также методисты методических кабинетов(центров).
В связи с карантинными мерами было временно приоставновлено НКТ для педагогов. Но с 14 сентября 2020 года по 29 сентября возобновлено НКТ для педагогов общеобразовательных школ, после будет продолжено для педагогов организаций дошкольного образования, дополнительного образования, технического и профессионального образования и руководителей организаций образования.

[12 3 4 5  >>  

Соңғы іс-шаралар

Опрос
Считаете ли вы необходимой обязательную школьную форму?
Считаете ли вы необходимой обязательную школьную форму?
You must select at least one item to vote!

Опрос

Считаете ли вы необходимой обязательную школьную форму?
Да, это дисциплинирует учащихся, прививает навыки этикета - 42.9%
Да, это не подчёркивает социальную принадлежность ученика - 14.3%
Нет, форма лишает ученика индивидуальности - 42.9%
Нет, это невыгодно для семейного бюджета - 0%
Затрудняюсь ответить - 0%

Всего голосов: 7
The voting for this poll has ended on: 31.12.2014

ban 1 

ban 2

ryh

WhatsApp1

bilimland logotip

gos zakup rus

kundelik

nobd